Haber

İnternetten Yemek Siparişi Veren Müşteri, Restoranın Boykotu Nedeniyle Parasını Alamadı

İnternetten yemek siparişi veren sosyal medya kullanıcısı, parasını ödediği kolayı alamadı. Restoran sahibi, restoranla iletişime geçen müşteriye, “Kola satmıyoruz, boykot var” yanıtını verdi.

Detaylar aşağıda ??

Hepimiz çevrimiçi sipariş vermenin rahatlığından yararlanıyoruz.

Ancak bazen siparişimizi istediğimiz gibi alamayabiliyoruz veya bazı sorunlarla karşılaşabiliyoruz.

Evet sorunlar her zaman olabilir ama bu sosyal medya kullanıcısının yaşadıklarını görünce şaşıracaksınız.

İnternetten yemek siparişi veren bir müşteri, siparişini aldığında sipariş ettiği kolanın eksik olduğunu gördü ve restoran sahibiyle iletişime geçti.

Restoran sahibi boykot olduğu için müşterilere kola satmadığını söyledi.

Restoran sahibi, siparişinin tamamını iade etmek isteyen müşteriye para iadesi alamayacağını söyledi.

Şakalarla Türkiye diyebileceğimiz bu olaya sosyal medyadan pek çok tepki geldi!

??

??

??

??

??

??

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu